Mail ons(073) 691-0527

Betere akoestiek in uw restaurant

Akoestiek in de horeca - Pennings Akoestiek

Geen nagalm en echo in uw restaurant

Geluidoverlast staat hoog genoteerd in de ergernis top-10. Zeker in situaties in de horeca waar muziek wordt afgespeeld of veel wordt gepraat. Het is dan zaak om ervoor te zorgen dat het geluid niet op hinderlijke wijze door muren of plafonds dringt en dat de akoestiek in uw restaurant verbetert. Tegelijkertijd is het van belang dat de geluidskwaliteit voor de bezoeker optimaal is. Pennings Akoestiek beschikt over alle mogelijkheden om uw restaurant of zaal perfect te isoleren en akoestische plafonds of akoestische wanden te integreren die voor een maximale geluidsabsorptie zorgen. Voor restaurants bijvoorbeeld gelden weer andere eisen. Daar gaat het vaak om een gesprek zonder gehinderd te worden door holle klanken en vervelende nagalm.

Nagalmtijd verkorten

De akoestische oplossing moet er dus op gericht zij om de nagaltijd te verkorten. Bovendien is een restaurant een sfeerplek bij uitstek. Daarmee moet rekening worden gehouden met de keuze voor de akoestische oplossing en akoestische materialen. Afhankelijk van de ruimte en inrichting kunnen akoestische plafonds uitkomst bieden, maar denk ook bijvoorbeeld aan akoestische schilderijen, die geheel op het interieur zijn af te stemmen.

Akoestiek in de horeca

Wilt u meer weten over
akoestiek in de horeca?
Neem telefonisch contact met ons op via 073-691 0527(073) 691-0527 ofStuur ons een e-mail op info@penningsgroep.comStuur ons een e-mail op info@penningsgroep.com